Home  |  Links   |  Contact Us   |  Bookmark
   Travel Forum Search :
   Home        News        Hot in Travel        Travel Q&A       Travel Directories        Dictionary  
Travel Forum    Latin America
Travel Discussion Forum

Help please??
if it is 9:04 in south carolina what time is it in puerto rico?...

Which item should I send first? (for a child in Peru)?
Hi. I'm sponsoring a young girl in Peru, and I'm not sure what I should send first. It's winter there at the moment.

Toy,
dress,
pants/shirt,
school uniform,<...

Speech about Costa Rica?
I am giving a speech for a public speaking class that I am taking and I am doing it on Costa Rican culture based on my own experience as an exchange student there. I am mainly focusing on the food, ...

Where can I find cheap airline tickets to Honduras for December?
I check on cheap tickets.com everyday but everything is very expensive right now...does anyone have any advice on how i can find cheap tickets to travel to Honduras in December.
Additional D...

Is it safe to go vacationing to Venezuela?
...

Is it safe to visit Nicaragua?
...

What is the altitute in Machu Picchu?
Inka E...

____ signed an agreement giving his country control of the Panama Canal in 1999.?
A. Manuel Noriega
B Omar Torrijos
C Oscar Arias
D Ernesto Perez B...

Have you been to Costa Rica?
What about the Arenal Volcano area?...

Te Atreves por Venezuela..?
...

How come so many people say to avoid the big cities in Latin America due to crime problems?
How come so many people say to avoid the big cities in Latin America such as Lima Peru or Buenos Aires Argentina or Mexico City Mexico or Bogota Colombia, etcl due to crime?

What about it ...

What is the most democratic and developed country in Latin America?
...

Best South American country to live in?
What is the best South American country to live in for June, July and August. Considering weather, quality of life, adventures, people, and entertainment. I would like to leave the US in the hot ...

What do you think about Costa Rica?
...

What is the name of money in uruguay?
...

Anybody been to Machu Picchu?
...

Central America?
Which country do u think is the most modern there?...

Where can i find a free online spanish-english translation resource,,thank you?
...

Who is the current leader of Colombia,South America?
Who is the current leader of Colombia,South America?...

Do you miss us there?
Do the people of Panama wish the US military still had bases there??...

Cherie

To all Spanish speakers....I need help!?

I am doing a project for Spanish 1, and I need some help. I have to give a two minute presentation, telling about myself, where I live, what I like, what I don't like, etc. I must use at least one of each of the tenses- present, preterite, future. I need someone to help proofread it, and add accent marks. Thank you so much.

Hola, me llamo Teresa; tengo quince anos. Yo vivo en Hudson en una casa con mi mama, y mi hermana, Ilena. Mi casa tiene muchas plantas y un parajo que se llama, Frankie. Ella es muy linda tiene plumas verdes y azules. Yo e vivido en esta casa por mas de dies anos. Tengo muy buenos vecinos que tambien son buenos amigos. Mis abuelod viven unas cuandras de mi casa. En el verano, mi familia y yo nos vamos a la playa, que se llama, "Avon", vamos todos los veranos. Ellos vivieron todos sus vidas en el norte, pero van todos los veranos a la playa por una semana. Yo soy parte Cubana e Italiana.
Additional Details
Tengo muchos planes para el futuro, pienso ir a la escuela de medicina y en el futuro quiero vivir en el sur. El proximo mes me gustaria visitar a la Florida para comer comida Cubana y para visitar a mi familia. No me gusta el tiemp frio por eso es que los planes para mi van hacer por el sur.

Show all answers

sonrisa
Hola Teresa...I'm a Spanish teacher, so obviously I'm not going to help you edit your own paper, and if it's a presentation, then all that matters is your pronunciation and accentuation of the words, not how you write it. No Spanish 1 teacher is going to get overly picky about a couple of errors. Relax and do your best! Buena Suerte!

miliscal123
Hola, me llamo Teresa; tengo quince años. Vivo en Hudson en una casa con mi mama, y mi hermana. Mi casa tiene muchas plantas y un pajaro (loro) que se llama Frankie. El es muy lindo, tiene plumas verdes y azules. He vivido en esa casa por más de diez años. Tengo muy buenos vecinos que tambien son buenos amigos. Mis abuelos viven a unas cuadras de mi casa. En el verano, mi familia y yo nos vamos a la playa, que se llama "Avon" -vamos todos los veranos-. Mis abuelos vivieron toda su vida en el norte, pero van todos los veranos a la playa por una semana. Yo soy mitad Cubana y mitad Italiana (o soy cubano-italiana)
Tengo muchos planes para el futuro, pienso ir a la escuela de medicina y en el futuro quiero vivir en el sur. El próximo mes me gustaria visitar la Florida para comer comida Cubana y para visitar a mi familia. No me gusta el clima frio por eso es que mis planes van a ser ir al sur (or..mis planes van a estar localizados en el sur del país...).

Paperback Writer (real JPAA)
No te gusta.

Sorry.

.

Paul B
Rating
I would suggest that you tell exactly where "Hudson" is at - like what country or state.

ll_cool_fes
Hola, me llamo Teresa; tengo quince años. Yo vivo en Hudson en una casa con mi mama, y mi hermana, Elena. Mi casa tiene muchas plantas y un pájaro que se llama, Frankie. Mi ave es muy linda, ella tiene plumas de color verde y azul. Yo he vivido en esta casa por más de diez anos. Tengo muy buenos vecinos que también son buenos amigos. Mis abuelos viven a unas cuadras de mi casa. En el verano, mi familia y yo nos vamos a la playa de "Avon", acostumbramos a ir todos los veranos por una semana. Mi familia ha vivido toda su vida al norte, por eso aprovechamos esta oportunidad para cambiar de ambiente.
Yo soy mitad Cubana e italiana. Tengo muchos planes para el futuro, pienso ir a la escuela de medicina y en el futuro quiero vivir en el sur. El próximo mes me gustaría visitar Florida, para comer comida cubana y poder visitar a mi familia. No me gusta el clima frió por eso es que planeo mudarme al sur del país.

Marianna G
Hola, me llamo Teresa, tengo quince años. Mis ancestros son unos cubanos y otros italianos.
Tengo un pájaro que se llama Frankie, el es muy lindo y tiene plumas verdes y azulez.
Vivo con mi mama y mi hermana en una casa en Hudson. En mi casa hay muchas plantas. Yo he vivido en esta casa por más de diez años y mis vecinos son muy buenos amigos. Mis abuelos viven a unas cuadras de mi casa. Todos los veranos mi familia y yo nos vamos a la playa Avon. Mi familia ha vivido casi toda su vida en el norte, pero todos los veranos van a la playa por una semana, como vacaciones familiares.
Tengo muchos planes para el futuro, pienso ir a la escuela de medicina y quiero vivir en el sur, porque no me gusta el clima frio. El proximo mes me gustaria ir a Florida para comer la deliciosa comida Cubana y para visitar a mi familia.

utkarsh a
Rating
put the first line on babel fish and it says that you have fifteen anuses!!!!

Enter Your Message or Comment

User Name:  
User Email:   
Post a comment:

Terms of Service   |   Privacy Policy
© 2011 TravelExpertGuide                 

0.054
CATEGORIES   ARCHIVE   TRAVEL
 HOME Forum Links
 NEWS Forum1 Links1
 FORUM Forum2 Links2
 DICTIONARY  All RSS Feeds